marjolijnwittink.reismee.nl

Update from the bush bush

Hier weer even een berichtje vanuit de andere kant van de wereld.. zou weer even een update geven van de afgelopen eerste week hier! Begin van de week eindelijk lekker kunnen uitslapen na mijn lange trip in het vliegtuig en dan ook nog lekker vers fruit met o.a. grapefruit met toast gehad, uit eigen ' tuin'! Raak je nog verslaafd aan..

Cool
Ook is er donderdag een baby baboontje, Lily, binnengebracht. Moet haar ook echt als een baby nog verzorgen, flesje geven enz! Wel heel leuk om te zien dat ze me nu eindelijk een beetje als 'mama' gaat zien! Verder ook elke dag voor Oranje gezorgd, gaat het ook stukken beter mee. Hij begint nu eindelijk toch rond te lopen en komt zelf om eten zeuren en herkent me nu: so nice to see that! En Lily is nog steeds een beetje sceptisch. Maar voor babys zorgen is toch wel best wel vermoeiend !! haha. En vanaf vrijdag heb ik nu ook persoonlijke bewaking bij mijn huisje, zie foto. zo sweet!! Verder wordt ik hier heerlijk verwend met lekker ontbijt en supper met eieren, steak en patat of een barbeque onder de sterrenhemel! Ook is het best wel wennen om hier goed te kunnen slapen.. wordt namelijk nog geregeld wakker gemaakt door leeuwen, bij volle maan, houden ze hele gesprekken s' nachts..en maar brullen! En ook nog gezien hoe ze te eten kregen, amazing! Niet goed te omschrijven maar dan voel je opeens wel even best wel klein en kwetsbaar maar het was fantastisch om te zien! alleen de geur was wat minder. Later op de dag nog lekker op de quad door de bush bush in gamepark gescheurd: love the feeling of totally freedom! Zelfs nog een koedoe (soort van groot hert) kunnen spotten @ sunset. Gisteren lekker een dagje vrij gehad en lekker kunnen genieten van de zon. En vandaag nog de bush bush in geweest, gewapend met bosjesman en manchette, om eten te verzamelen voor de canivoren en de aapjes. Die bosjesmannen kun je er trouwens ook zo bij stoppen want ze gedragen zich precies zo! Klimmen zo met gemak een hoge boom in om vervolgens naar de andere te slingeren om takken af te hakken... Dacht je eindelijk alles een beetje te kennen..gaan ze midden in de bush bush een beetje wiet of iets zitten roken, haha. Was zo' n raar gezicht, kon er helaas alleen geen foto van nemen!

En ik heb er nog weer een 3e bij! Het is ook een baby baboon en ze heen Nancy, ze is vandaag binnen gebracht. Zal zo snel mogelijk een foto er proberen op te zetten.

Liefs Marjolijn

anneke

he,
je krijgt het er druk mee. komt steeds dichter bij de 10.
Maar leuk om je verhaal te lezen, alsof je een boek volgt.

willy

he morjolijn
wat een geweldig verhaal ben stront jaloersop jou
het lijkt mij ook heel leuk om zoiets mee te maken
jij hebt nu de kans en het benut
dit zal je je leven lang bijblijven
geniet geniet
liefs willy

willy

heb jou foto ruimte gestuurd
hoop dat het goed is aangekomen
liefs willy

Marjolijn

Heee dankje! foto ruimte is goed aangekomen! heel erg bedankt. liefs

marleen

wat leuk om het allemaal te lezen wat je beleeft marjolijn!
geniet er nog van, ben erg benieuwd naar alles wat je gaat meemaken!

hajo en johanna

hallo, marjolijn hardstikke mooi dat het zo goed bevalt daar mooie foto s en verhalen nog een fijne tijd daar verder groetjes fam ophof