marjolijnwittink.reismee.nl

finally got there!!

En daar schrijf je dan, zo' n 18.000 km verwijderd van home bij kaarslicht. Na een lange maar vooral luxe vlucht, met eigen bioscoopje en disco, kwam ik gisteren om 7uur aan in Johannesburg met een JUMBO jet!! Na zo' n vlucht denk je dat je alles wel gezien te hebben... maar nee hoor! Wordt je vervolgens in het kleinste vliegtuigje gestopt wat er maar te vinden is op het vliegveld daar!! Als je nog geen last van vliegangst had, krijg je het zeker daardoor wel haha!! Gelukkig was er nog wel een goedmakertje voor de verselijke vlucht; dikke vette echte chocolademouse als toetje!

Cool
Hoe groot kan de tegenstelling zijn, je vind ze hier overal!!

Vanmorgen lekker uit kunnen slapen tot 9 uur en een rondleiding gehad door het park dat in het reservaat ligt! Het is hier zo mooi en zo anders, het is haast niet te beschrijven, enigste wat ik er op dit moment over kan zeggen is dat je echt in Zimbabwe geweest moet zijn om alle mooie dingen te kunnen zien! Na de rondleiding kreeg ik dan eindelijk vanmorgen mijn welpje Oranje te zien. Dit was best wel heel zielig want hij is in de steek gelaten door zijn moeder en is op dit moment nog heel zwak. Gelukkig mag ik het vanaf vandaag de fles geven en hem rauw vlees geven en met hem spelen zodat het weer goed gaat!

Ik stop er eerst weer even mee want ik moet nodig Oranje gaan voeren! Tot over een paar dagen wanneer ik wat meer dingen heb beleefd en hier een beetje ingeburgerd ben haha!

Liefs Marjolijn

P.S. Mam, ook al ben ik er niet, wel raar hier zo aan de andere kant van de wereld maar ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!!

Reacties

Reacties

willy

fijn dat het allemaal is meegevallen
en dat je nu al geniet
geloof best dat het er mooi is liefs willy

anneke

Als je 2e dag al zo leuk hebt dan kan het alleen nog maar meer mooier worden. he en gefeliciteerd met je 2e baby.
Zo ga je wel naar de 10 he. Te gek. Liefs mam.

Daniel

heel veel plezier...
en doe maar de groeten aan Oranje :D

Louise

Hee Meid!
Leuke foto's! ben beniewd naar de rest van je verhalen/foto's! :D
Heel veel plezier nog!

Liefs mij

wanita

Leuk!! dat je het naar dr zin hebt.. Geniet ervan

Marjolijn

Heee bedankt voor de leuke reacties! heb het zeker naar me zin. Heb de groetjes ook al gedaan hoor, haha. Zal deze week nog weer even een nieuw verhaal plaatsen!
xx liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!