marjolijnwittink.reismee.nl

Trotse mama van: ...?!!

SPANNEND!!!

Mijn bestemming is bekend:

CHIPANGALI WILDLIFE ORPHANAGE.

Finally: Vandaag is dan eindelijk mijn laatste pakket gearriveerd en is alles geregeld!!

En niet te vergeten!! :

vandaag het geweldige nieuws gekregen dat ik mamma wordt!

Haha, ja mensen schrik niet;

3 dagen geleden is er in het reservaat een klein welpje geboren waar ik tijdens mijn verblijf voor mag zorgen!

Voor post, contact ed, mijn verblijfadres is:

CHIPANGALI WILDLIFE ORPHANAGE

Beit Bridge Road

P.O. Box 1057,

Bulawayo,

Zimbabwe

Reacties

Reacties

willy

he mar wat leuk
zo maar mama worden dat zijn er niet veel
geweldig man iets om naar uit te zien ben trots op jou zet hem op
gr willy

hajo en johanna

van harte gefeliciteerd , is.t een jongen of meisje pas goed op je baby, groetjes

anneke

he marjolijn,

Op deze manier zo snel maar mama worden is geweldig. Zo mag je er van mij nog wel 10 haha.
Gefeliciteerd. Liefs mama

hendrik en remona

hahahah kijk nu heb je wel iets om naar uit te kijken hé.. je kind wacht al op je.. zondag dus beschuit met muisjes.?
heb je daar ook extra ruimte voor onverwacht bezoek..want met ons weet je t maar nooit

ina

meid, fantastisch om ben een beetje jaloers op jou.
Lijkt me geweldig om te doen zo'n klein welpje te verzorgen.
Geniet er van.

sandra

Zoooo, dat heb je makkelijk gedaan, haha
Leuk joh, de fles enzo geven,,, ik wil wel ruilen hoor !
Nou, je hebt echt iets om naar uit te kijken dus.
Nog een paar nachtjes.....

Gr san

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!