marjolijnwittink.reismee.nl

Het aftellen is begonnen!

Going to the Bush Bush!

Zoals sommigen al weten vertrek ik binnenkort, over een maandje, richting Afrika. Zoals een van de weinigen niet voor het aankomend WK maar om in een reservaat te gaan werken!

Ik kom na een lange reis van 19 uur waaronder zo´n 12 uur vliegen op het vliegveld van Bulawayo aan om daarna nog een jeeptocht te moeten maken om vervolgens, als het goed is, terecht te komen in een reservaat in Zimbabwe!

Hier mag ik gaan meehelpen met het verzorgen en uitlaten van gewonde of gehandicapte (wilde) dieren, patrouilleren voor stropers (s´nachts), voorlichtingen geven, les geven op basisscholen, jeepsafaris en niet te vergeten de game-counts!! Game-counts houden in dat je dieren overdag of s´nachts gaat spotten in een jeep. Hopelijk kan ik o.a. ook The Big Five hier gaan spotten!!

Leuk dat jullie mij gaan volgen,

Tichaonana!!!

P.S meerdere info volgt nog!

Reacties

Reacties

christine

Petje af Marjolijn dat je dit gaat doen. Alle respect voor je.

Groetjes Chris,Alex en Anthony.

Wij wensen je een hele goede reis.

hendrik en remona

nou marjolijn, wij gaan jou en je reisverslagen echt wel volgen, voornamelijk veel plezier en dat t je daar allemaal naar de zin mag gaan!!!

anneke

Lieve Marjolijn,

Ik ben hardstikke trots op jouw dat je dit gaat ondernemen. Ik wens je een hele goede en leuke reis.
Veel plezier.

Liefs, mam

Wiily

He Marjolijn
hardstikke goed van jou dat je dit onderneemt
ik wou zo wel met je mee
lijkt mij ook heel leuk
natuurlijk volg ik jou
kijk goed uit en geniet er van
liefs
Willy

Sieger

Heey Marjolijn,

bofkont, zit jij straks in Afrika...en ik in Azië ^^
Nou ja... Veel plezier toegewenst en succes!

lfs Sieger

jermain

hallloooo collegaa !
nou zal maar niet zeggen dat je een na-aper bent haha maar ik wens je wel heel veel succes ! we houden contact he ! KUS!

sandra vos

hey meissie !

Goed van je dat je dit gaat doen !
Heerlijk werkervaring en nog zinnig werk gaan doen.
Hopelijk krijg je geen heimwee.
Heb zelf aardig gerisd over de wereld maar Afrika is toch iets bijzonders hoor.
nou meid, heel veel plezier... en geniet ervan !

Gr Sandra

dina meis schrijft.

hoi marjolijn. wat ga je ja ver weg ja maar ik hoop dat je naar je zin hebt en ik wens je veel susces daar en ik blijf op de hoogte van jou foto s gr van dina meis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!