marjolijnwittink.reismee.nl

Chipangali update

relaxing @ night

Reacties

Reacties

hajo en johanna

hallo, marjolijn je ziet er goed uit op de foto,s het bevalt goed he zo te zien en te horen alleen een beetje koud af en toe t, is hier lekker warm hoor maar je ging toch ook niet voor het lekkere weer daar heen toch of ook een beetje wij hebben het hier dan beter voor mekaar maar te warm hier is ook niet lekker nog een mooie tijd daar verder groetjes johanna

hajo en johanna

ps ik ben al bruiner als jij wie had dat gedacht jij in zimbabwe en ik in holland

Marjolijn

Ja ik weet het! maar ik wordt ook niet bruin he. haha begint hier nu eindelijk ook lekker warm te worden dus misschien kan ik nog wel wat inhalen haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!